Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz

01. SPOJKA DOVNITŘ, OTÁČKY NAHORU!

PŘIPRAVENA NA JÍZDU
Plasty
Ergonomický trojúhelník navržený pro rychlé zatáčky i pohodlné dojíždění dává KTM 690 Enduro R agresivní vzhled připravený do terénu. Plasty umožňují snadné přechody mezi jízdou na silnici a v terénu. Jsou vyrobené z osvědčeného, pružného a odolného polypropylenu (PP), který je ideální pro náročnou offroad jízdu.

POHODLNÝ VÝKON
Nastavitelnost
Perfektní nastavení je snadné – motorka nabízí nastavitelné odpružení, páčky brzd a spojky i stupačky. Navíc je k dispozici celá nabídka PowerParts pro zvýšení výkonu i stylu.

INFOTAINMENT
TFT displej a konektivita
4,2" TFT displej před jezdcem má speciálně navržené uživatelské rozhraní pro kompaktní velikost. Sklo je lepené, opatřené povrchovou úpravou a polarizací pro snížení odlesků a lepší čitelnost za všech podmínek. Jezdec může přímo z displeje ovládat hudbu, hovory, navigaci i jízdní režimy. Samozřejmostí je i USB-C port pro nabíjení zařízení.

02. HOĎ TAM SPOJKU!

ROZŘIŤ TMY
LED osvětlení
Motorka je vybavena výkonným LED světlometem. Ten zajišťuje nejen bezpečnou jízdu za tmy, ale i lepší viditelnost v hustém provozu nebo mlze.

HLADOVÁ PO VÝKONU
Motor
Nová generace legendárního jednoválce KTM LC4! Stále stejně odolný a nekompromisní, nyní ale s novými kryty spojky a statoru, klikovou skříní, vylepšeným olejovým okruhem a ještě vyšším výkonem.

ZVOL SI SVOU SÍLU
Rally režim
Volitelný režim Rally přináší ještě více možností pro jízdu v terénu. Díky TFT displeji lze snadno měnit nastavení. Nově motorka po vypnutí pamatuje zvolený režim a po startu jej znovu aktivuje.

PLNÝ VÝKON
Dynamic Slip Adjust
Úplná novinka u KTM 690 Enduro R. Funkce dostupná pouze v režimu Rally automaticky přizpůsobuje povolený prokluz kol aktuálním podmínkám pro maximální trakci.

BRZDI, JAK POTŘEBUJEŠ
Offroad ABS
Běžně se ABS a terén nesnáší – tady je to jinak. V režimu Offroad ABS lze zablokovat zadní kolo a získat tak větší kontrolu. Zkušeným jezdcům navíc umožní tvrdší brzdění před aktivací systému. Pro maximální kontrolu lze ABS kompletně vypnout samostatným tlačítkem.

03. VYJEĎ NA CESTU

JISTÝ KROK
Kontrola trakce
Motorka je vybavena Cornering MTC a Cornering ABS. Díky 6D senzoru systém reaguje i při náklonu v zatáčkách. Oba systémy lze úplně vypnout.

KLID V DUŠI
Servisní intervaly
Interval výměny oleje byl prodloužen na 15 000 km (dříve 10 000 km). Kontrola ventilových vůlí je nutná až po 30 000 km.

POHODLNÉ SEDLO
Sedlo
Ergonomické sedlo s výškou 935 mm umožňuje volný pohyb jezdce v terénu a současně poskytuje dostatek komfortu při přesunech po silnici.

04. VYŘEŽ ZATÁČKU

BRZDNÝ VÝKON
Brzdy
Špičkové brzdy Brembo kombinované s odlehčenými vlnovými kotouči – průměr 300 mm vpředu a 240 mm vzadu – poskytují silný a konzistentní brzdný účinek.

VIDLE NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ
Přední vidlice
Nastavitelná USD vidlice WP XPLOR 48 se systémem dělených funkcí – levá noha pro kompresi, pravá pro odskok. Vyvinutá pro závodní XC-W modely, nyní osvědčená i zde.

PŘIPRAVENÝ TLUMIČ
Zadní tlumič
Zadní tlumič WP XPLOR je spojen s kyvnou vidlicí přes progresivní přepákování. Nabízí plné nastavení včetně vysokorychlostní i nízkorychlostní komprese a odolává tvrdým dopadům.
Detailní informace
Technické specifikace
2026 KTM 690 Enduro R
Kategorie | Specifikace |
---|---|
Motor | |
Konstrukce | 1-válec, 4-taktní motor |
Zdvihový objem | 692,7 cm³ |
Výkon | 79 PS |
Točivý moment | 73 Nm |
Převodovka | 6stupňová |
Emise CO₂ | 99 g/km |
Chlazení | Kapalinou chlazený |
Válec motoru | Jednoválec |
EMS | Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování |
Motorový olej | Motorex Power Synth SAE 10W-50 |
Takt motoru | 4-taktní |
Podvozek | |
Přední odpružení | WP XPLOR-USD, Ø 48 mm |
Zadní odpružení | WP XPLOR s Pro-Lever přepákováním |
Průměr brzdových kotoučů (přední/zadní) | 300 / 240 mm |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | 520 X-Ring |
Rám | Příhradový rám z chrom-molybdenové oceli, práškově lakovaný |
Tlumič výfuku | Nerezový primární a sekundární |
Úhel hlavy řízení | 62,3° |
Zadní podsedlový rám | Samonosná plastová nádrž |
Stopa | 120 mm |
Rozvor | 1506 mm |
Odpružení | |
Přední zdvih | 265 mm |
Zadní zdvih | 250 mm |
Nastavení přední vidlice | Komprese a odskok, plně stavitelné |
Nastavení zadního tlumiče | Komprese, odskok a předpětí pružiny |
Rozměry | |
Výška sedla | 935 mm |
Rozvor (tolerance) | 1506 ± 15 mm |
Světlá výška | 265 mm |
Objem nádrže (cca) | 13,3 l |
Hmotnost bez paliva | 152 kg |
Hmotnost s palivem | 162 kg |
Přední kolo | 1.85 x 21" |
Zadní kolo | 2.5 x 18" |