Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. Na startovní čáře
MÉNĚ POZORNOSTI NASTROJ, VÍCE NA TRATI
Servisovatelnost
KTM 450 SMR je navržena tak, aby poskytovala jezdcům snadný přístup k servisním částem i možnost rychlého nastavení odpružení. To umožňuje rychlejší údržbu jak na trati, tak v přestávkách mezi sezónami a zároveň činí supermoto přístupnějším pro začátečníky bez týmové podpory. Pro rok 2026 má nový šroubovací uzávěr chladiče, který umožňuje snadnější a rychlejší otevření s menší silou.
KLIKNI A JEĎ
Snadné nastavení odpružení
Odpružení nabízí jednoduché nastavení bez nástrojů na obou koncích, aby jezdec mohl vždy útočit na pódium s maximální kontrolou. Zadní tlumič je vybaven ručním ovládáním dvojité komprese, které umožňuje rychlé nastavení vysokorychlostní i nízkorychlostní komprese. Vidlice vpředu lze také snadno nastavit pomocí ručních koleček umístěných na spodku a horním víčku vidlice.
DÝCHEJ SNADNO
Airbox
Airbox je navržen tak, aby poskytoval maximální průtok vzduchu. Přesně umístěné sací kanály zabraňují deformaci vzduchu a zároveň chrání filtr. Filtr Twin Air a jeho držák mají jednoduchý a spolehlivý montážní systém, který zaručuje bezpečnou a přesnou instalaci. Filtr je snadno přístupný bez nástrojů – po odejmutí levého bočního panelu – což umožňuje rychlou údržbu na trati.
02. Začni silně
MAXIMÁLNÍ TRAKCE
Volitelné mapy + trakční kontrola
Přepínač map u KTM 450 SMR má zjednodušený design, který umožňuje snadné přepínání mezi dvěma mapami motoru. Mapa 1 poskytuje lineárnější křivku výkonu, zatímco Mapa 2 nabízí agresivní reakci na plyn a explozivní výkon. Trakční kontrolu lze snadno přepínat na zapnuto/vypnuto ze stejného přepínače, což zajišťuje maximální trakci a výhodu v kluzkých podmínkách.
NEPŘEKONATELNÝ VÝKON
Využitelnější síla
KTM 450 SMR má jeden z nejúchvatnějších čtyřtaktních motorů v celém paddocku. Jeho SOHC agregát představuje špičku inženýrství. Tlumič výfuku spolu s přepínačem map nabízí skvělou odezvu a tišší projev výfuku. Pro jezdce, kteří chtějí více, stačí nahlédnout do katalogu KTM PowerParts.
PUSŤ SPOJKU
Launch Control a Quickshifter
Launch control AKTIVOVÁN! KTM 450 SMR je standardně vybavena launch controlem a funkcí Quickshifter. Launch control se aktivuje současným stisknutím tlačítek trakční kontroly a Quickshifteru a omezuje množství výkonu na zadní kolo, čímž zlepšuje trakci a zabraňuje ztrátě kontroly při prudké akceleraci. Quickshifter umožňuje řadit z 2. do 5. rychlosti bez spojky – s maximálním soustředěním na první zatáčku.
03. Pod tlakem v klidu
SMYKEJ A DRIFTUJ
Slipper spojka
KTM 450 SMR je vybavena antismykovou spojkou SUTER, která zamezuje nestabilitě a poskakování zadního kola při agresivním podřazování do zatáček. Výsledkem je maximální kontrola a možnost dokonalých supermoto driftů. Hydraulický systém Brembo zajišťuje perfektní modulaci spojky – pokud zrovna nepoužíváš Quickshifter.
ZASAĎ APEX
Absolutní kontrola
Rám KTM 450 SMR je vytvořen pro jezdce, kteří požadují ostrý handling a naprostou kontrolu. Jemně vyladěná flexe umožňuje projíždět zatáčky v náklonu, skákat i projíždět technické úseky s jistotou. Optimalizované uchycení zadního tlumiče zvyšuje stabilitu a trakci, zatímco motorové úchyty a síla stěn rámu zajišťují vyvážený pocit od předku až po zadek.
PŘIROZENÝ POHYB JEZDCE
Ergonomie
Boční plasty nádrže s dvousložkovou konstrukcí směřují vzduch efektivněji k chladičům, zatímco kompaktnější uchycení nádrže zlepšuje přilnutí a zabraňuje opotřebení rámu. Spolu se speciálně vyvinutým jezdeckým trojúhelníkem to zajišťuje maximální kontakt kolen a přilnavé plochy – zejména při jízdě ve stupačkách.
VÝKON BEZ KOMPROMISŮ
Performance
Motor KTM 450 SMR je natočen o 2° dozadu, což snižuje polohu předního rozety o 3 mm. Tím je dosaženo lepší centralizace hmotnosti a nižší celkové hmotnosti, což zlepšuje ovladatelnost a omezuje ponoření zadní části při akceleraci.
04. Hit The Big Stuff
BRZDNÝ VÝKON
Brzdy
Představ si je jako polovinu brzd ze superbiku. Výjimečný brzdný účinek zajišťují komponenty Brembo s radiálně uchyceným čtyřpístkovým třmenem a radiálním hlavním válcem, které svírají masivní 310 mm kotouč vpředu. Vzadu se o brzdění stará jednopístkový třmen a 220 mm kotouč.
NEZLOMNÝ PŘEDNÍ KONEC
Vidlice WP XACT
Poprvé se do modelu KTM 450 SMR dostává vidlice WP XACT s uzavřenou cartridgí. Rychlá a konzistentní tlumicí charakteristika je zajištěna díky novému pístu s prostředním ventilem, který optimalizuje tok oleje uvnitř cartridge. Vidlice má průměr 48 mm a celkovou délku 925 mm. Plně nastavitelná v kompresi a odskoku pomocí ručních koleček na spodní i horní části vidlice – bez nutnosti nástrojů.
HLADKÁ TRAŤ
Zadní tlumič WP XACT
Zadní část má na starosti tlumič WP XACT. Geometrie rámu a tlumiče zvyšuje světlou výšku v oblasti přepákování a snižuje riziko naražení na doraz. Šrouby přepákování s menším průměrem šetří hmotnost a nová těsnění vylepšují odezvu zadního odpružení a tlumicí vlastnosti.
ZÁVODNÍ KOLEJE
Kola a pneumatiky
Podívej se na ty slicky! Černé, vysokopevnostní ráfky ALPINA s CNC opracovanými náboji a lehkými dráty jsou obuty do pneumatik Metzeler Racetec SM K1 Supermoto jako standard. Díky jemné silikové směsi se rychle zahřívají a poskytují vynikající přilnavost na všech površích.

05. Udrž tempo
NEVIDITELNÝ ÚČINEK
Absorpce energie
Kromě precizně vyrobeného hydroformovaného, laserem řezaného a roboticky svařovaného rámu, který poskytuje výjimečnou zpětnou vazbu a stabilitu v přímé linii, má rám přesně vypočítané parametry podélné a torzní flexe. To znamená, že rám funguje jako „tlumič nárazů“, což přináší méně tvrdý pocit z jízdy a snižuje únavu jezdce během dlouhých jízd.
VÍTEJ V DALŠÍ ÚROVNI MOTO
Connectivity Unit Offroad
Dostupná jako PowerPart pro KTM 450 SMR, jednotka Connectivity Unit Offroad (CUO) nabízí širokou škálu funkcí a možností nastavení prostřednictvím aplikace KTMconnect. Umožňuje sledovat styl jízdy, měnit chování motoru a optimalizovat nastavení odpružení podle preferencí a podmínek. Vítej v další úrovni moto.
NIC TĚ NEZASTAVÍ
Stupačky
KTM 450 SMR má kompaktní stupačky navržené pro přesnost a výkon. Menší plocha minimalizuje riziko zachycení o kraje trati a zvyšuje kontrolu při velkých náklonech, což jezdcům dodává sebejistotu v každé zatáčce.
PŘESNOST, KOL0 ZA KOLEM
Konzistence
KTM 450 SMR je vybavena robustním vodítkem a krytem řetězu pro maximální odolnost a konzistentní výkon. Jejich aerodynamický tvar snižuje riziko zachycení o překážky a zajišťuje plynulý přenos síly a spolehlivost – kolo za kolem.
Technical Details
Detailní informace
Technické specifikace
2026 KTM 450 SMR
| Kategorie | Specifikace |
|---|---|
| Motor | |
| Konstrukce | 1válec, 4taktní motor |
| Zdvihový objem | 449,9 cm³ |
| Převodovka | 5stupňová |
| Chlazení | Kapalinové |
| Válec motoru | Jednoválec |
| Řídicí jednotka (EMS) | Keihin EMS |
| Typ motoru | Čtyřtaktní |
| Tlumič výfuku | Hliníkový |
| Podvozek | |
| Průměr brzdových kotoučů (přední/zadní) | 310 / 220 mm |
| Přední brzdový kotouč | 310 mm |
| Zadní brzdový kotouč | 220 mm |
| Přední brzda | Kotoučová brzda |
| Zadní brzda | Kotoučová brzda |
| Řetěz | 520, bez těsnění (Non-sealed) |
| Typ rámu | Centrální dvojitý kolébkový rám z oceli 25CrMo4 |
| Úhel hlavy řízení | 63,9° |
| Konstrukce podsedlového rámu | Polyamid vyztužený hliníkem |
| Rozvor | 1 472 mm |
| Odpružení | |
| Přední odpružení | WP XACT-USD vidlice, Ø 48 mm |
| Zadní odpružení | Tlumič WP XACT Monoshock s přepákováním |
| Zdvih předního odpružení | 283 mm |
| Zdvih zadního odpružení | 266 mm |
| Nastavení předního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
| Nastavení zadního odpružení | Nastavení předpětí pružiny |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Výška sedla | 898 mm |
| Rozvor | 1 472 ± 10 mm |
| Objem palivové nádrže (cca) | 7,2 l |
| Světlá výška | 281 mm |
| Hmotnost (bez paliva) | 109,3 kg |
| Tolerance rozvoru | 10 mm |
| Průměr předního kola | 16,5" |
| Průměr zadního kola | 17" |
| Šířka předního kola | 3,5" |
| Šířka zadního kola | 5" |
| Kola | 3,5 x 16,5" (přední); 5 x 17" (zadní) |