KTM 450 SMR 2026

Celý popis

Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz

 

01. Na startovní čáře

 
KTM 450 SMR

 MÉNĚ POZORNOSTI NASTROJ, VÍCE NA TRATI

Servisovatelnost
KTM 450 SMR je navržena tak, aby poskytovala jezdcům snadný přístup k servisním částem i možnost rychlého nastavení odpružení. To umožňuje rychlejší údržbu jak na trati, tak v přestávkách mezi sezónami a zároveň činí supermoto přístupnějším pro začátečníky bez týmové podpory. Pro rok 2026 má nový šroubovací uzávěr chladiče, který umožňuje snadnější a rychlejší otevření s menší silou.

 

 
KTM 450 SMR

KLIKNI A JEĎ

Snadné nastavení odpružení
Odpružení nabízí jednoduché nastavení bez nástrojů na obou koncích, aby jezdec mohl vždy útočit na pódium s maximální kontrolou. Zadní tlumič je vybaven ručním ovládáním dvojité komprese, které umožňuje rychlé nastavení vysokorychlostní i nízkorychlostní komprese. Vidlice vpředu lze také snadno nastavit pomocí ručních koleček umístěných na spodku a horním víčku vidlice.

 

 
KTM 450 SMR

DÝCHEJ SNADNO

Airbox
Airbox je navržen tak, aby poskytoval maximální průtok vzduchu. Přesně umístěné sací kanály zabraňují deformaci vzduchu a zároveň chrání filtr. Filtr Twin Air a jeho držák mají jednoduchý a spolehlivý montážní systém, který zaručuje bezpečnou a přesnou instalaci. Filtr je snadno přístupný bez nástrojů – po odejmutí levého bočního panelu – což umožňuje rychlou údržbu na trati.

 

 
 
KTM 450 SMR

 

02. Začni silně

 

KTM 450 SMR

MAXIMÁLNÍ TRAKCE

Volitelné mapy + trakční kontrola
Přepínač map u KTM 450 SMR má zjednodušený design, který umožňuje snadné přepínání mezi dvěma mapami motoru. Mapa 1 poskytuje lineárnější křivku výkonu, zatímco Mapa 2 nabízí agresivní reakci na plyn a explozivní výkon. Trakční kontrolu lze snadno přepínat na zapnuto/vypnuto ze stejného přepínače, což zajišťuje maximální trakci a výhodu v kluzkých podmínkách.

 

 

KTM 450 SMR

NEPŘEKONATELNÝ VÝKON

Využitelnější síla
KTM 450 SMR má jeden z nejúchvatnějších čtyřtaktních motorů v celém paddocku. Jeho SOHC agregát představuje špičku inženýrství. Tlumič výfuku spolu s přepínačem map nabízí skvělou odezvu a tišší projev výfuku. Pro jezdce, kteří chtějí více, stačí nahlédnout do katalogu KTM PowerParts.

 

 
KTM 450 SMR

PUSŤ SPOJKU

Launch Control a Quickshifter
Launch control AKTIVOVÁN! KTM 450 SMR je standardně vybavena launch controlem a funkcí Quickshifter. Launch control se aktivuje současným stisknutím tlačítek trakční kontroly a Quickshifteru a omezuje množství výkonu na zadní kolo, čímž zlepšuje trakci a zabraňuje ztrátě kontroly při prudké akceleraci. Quickshifter umožňuje řadit z 2. do 5. rychlosti bez spojky – s maximálním soustředěním na první zatáčku.

 

 
 
KTM 450 SMR

 

03. Pod tlakem v klidu

 

 

KTM 450 SMR

SMYKEJ A DRIFTUJ

Slipper spojka
KTM 450 SMR je vybavena antismykovou spojkou SUTER, která zamezuje nestabilitě a poskakování zadního kola při agresivním podřazování do zatáček. Výsledkem je maximální kontrola a možnost dokonalých supermoto driftů. Hydraulický systém Brembo zajišťuje perfektní modulaci spojky – pokud zrovna nepoužíváš Quickshifter.

 

 

KTM 450 SMR

ZASAĎ APEX

Absolutní kontrola
Rám KTM 450 SMR je vytvořen pro jezdce, kteří požadují ostrý handling a naprostou kontrolu. Jemně vyladěná flexe umožňuje projíždět zatáčky v náklonu, skákat i projíždět technické úseky s jistotou. Optimalizované uchycení zadního tlumiče zvyšuje stabilitu a trakci, zatímco motorové úchyty a síla stěn rámu zajišťují vyvážený pocit od předku až po zadek.

 

 
KTM 450 SMR

PŘIROZENÝ POHYB JEZDCE

Ergonomie
Boční plasty nádrže s dvousložkovou konstrukcí směřují vzduch efektivněji k chladičům, zatímco kompaktnější uchycení nádrže zlepšuje přilnutí a zabraňuje opotřebení rámu. Spolu se speciálně vyvinutým jezdeckým trojúhelníkem to zajišťuje maximální kontakt kolen a přilnavé plochy – zejména při jízdě ve stupačkách.

 

 

KTM 450 SMR

VÝKON BEZ KOMPROMISŮ

Performance
Motor KTM 450 SMR je natočen o 2° dozadu, což snižuje polohu předního rozety o 3 mm. Tím je dosaženo lepší centralizace hmotnosti a nižší celkové hmotnosti, což zlepšuje ovladatelnost a omezuje ponoření zadní části při akceleraci.

 

 
KTM 450 SMR

 

04. Hit The Big Stuff

 

KTM 450 SMR

BRZDNÝ VÝKON

Brzdy
Představ si je jako polovinu brzd ze superbiku. Výjimečný brzdný účinek zajišťují komponenty Brembo s radiálně uchyceným čtyřpístkovým třmenem a radiálním hlavním válcem, které svírají masivní 310 mm kotouč vpředu. Vzadu se o brzdění stará jednopístkový třmen a 220 mm kotouč.

 

 
KTM 450 SMR

NEZLOMNÝ PŘEDNÍ KONEC

Vidlice WP XACT
Poprvé se do modelu KTM 450 SMR dostává vidlice WP XACT s uzavřenou cartridgí. Rychlá a konzistentní tlumicí charakteristika je zajištěna díky novému pístu s prostředním ventilem, který optimalizuje tok oleje uvnitř cartridge. Vidlice má průměr 48 mm a celkovou délku 925 mm. Plně nastavitelná v kompresi a odskoku pomocí ručních koleček na spodní i horní části vidlice – bez nutnosti nástrojů.

 

 

KTM 450 SMR

HLADKÁ TRAŤ

Zadní tlumič WP XACT
Zadní část má na starosti tlumič WP XACT. Geometrie rámu a tlumiče zvyšuje světlou výšku v oblasti přepákování a snižuje riziko naražení na doraz. Šrouby přepákování s menším průměrem šetří hmotnost a nová těsnění vylepšují odezvu zadního odpružení a tlumicí vlastnosti.

 

 
KTM 450 SMR

ZÁVODNÍ KOLEJE

Kola a pneumatiky
Podívej se na ty slicky! Černé, vysokopevnostní ráfky ALPINA s CNC opracovanými náboji a lehkými dráty jsou obuty do pneumatik Metzeler Racetec SM K1 Supermoto jako standard. Díky jemné silikové směsi se rychle zahřívají a poskytují vynikající přilnavost na všech površích.

 

 

KTM 450 SMR

05. Udrž tempo

 

KTM 450 SMR

NEVIDITELNÝ ÚČINEK

Absorpce energie
Kromě precizně vyrobeného hydroformovaného, laserem řezaného a roboticky svařovaného rámu, který poskytuje výjimečnou zpětnou vazbu a stabilitu v přímé linii, má rám přesně vypočítané parametry podélné a torzní flexe. To znamená, že rám funguje jako „tlumič nárazů“, což přináší méně tvrdý pocit z jízdy a snižuje únavu jezdce během dlouhých jízd.

 

 

KTM 450 SMR

VÍTEJ V DALŠÍ ÚROVNI MOTO

Connectivity Unit Offroad
Dostupná jako PowerPart pro KTM 450 SMR, jednotka Connectivity Unit Offroad (CUO) nabízí širokou škálu funkcí a možností nastavení prostřednictvím aplikace KTMconnect. Umožňuje sledovat styl jízdy, měnit chování motoru a optimalizovat nastavení odpružení podle preferencí a podmínek. Vítej v další úrovni moto.

 

 

KTM 450 SMR

NIC TĚ NEZASTAVÍ

Stupačky
KTM 450 SMR má kompaktní stupačky navržené pro přesnost a výkon. Menší plocha minimalizuje riziko zachycení o kraje trati a zvyšuje kontrolu při velkých náklonech, což jezdcům dodává sebejistotu v každé zatáčce.

 

 
KTM 450 SMR

PŘESNOST, KOL0 ZA KOLEM

Konzistence
KTM 450 SMR je vybavena robustním vodítkem a krytem řetězu pro maximální odolnost a konzistentní výkon. Jejich aerodynamický tvar snižuje riziko zachycení o překážky a zajišťuje plynulý přenos síly a spolehlivost – kolo za kolem.

 

 
 

Technical Details

Detailní informace

Technické specifikace

2026 KTM 450 SMR

KategorieSpecifikace
Motor  
Konstrukce 1válec, 4taktní motor
Zdvihový objem 449,9 cm³
Převodovka 5stupňová
Chlazení Kapalinové
Válec motoru Jednoválec
Řídicí jednotka (EMS) Keihin EMS
Typ motoru Čtyřtaktní
Tlumič výfuku Hliníkový
Podvozek  
Průměr brzdových kotoučů (přední/zadní) 310 / 220 mm
Přední brzdový kotouč 310 mm
Zadní brzdový kotouč 220 mm
Přední brzda Kotoučová brzda
Zadní brzda Kotoučová brzda
Řetěz 520, bez těsnění (Non-sealed)
Typ rámu Centrální dvojitý kolébkový rám z oceli 25CrMo4
Úhel hlavy řízení 63,9°
Konstrukce podsedlového rámu Polyamid vyztužený hliníkem
Rozvor 1 472 mm
Odpružení  
Přední odpružení WP XACT-USD vidlice, Ø 48 mm
Zadní odpružení Tlumič WP XACT Monoshock s přepákováním
Zdvih předního odpružení 283 mm
Zdvih zadního odpružení 266 mm
Nastavení předního odpružení Nastavitelná komprese a odskok
Nastavení zadního odpružení Nastavení předpětí pružiny
Rozměry a hmotnosti  
Výška sedla 898 mm
Rozvor 1 472 ± 10 mm
Objem palivové nádrže (cca) 7,2 l
Světlá výška 281 mm
Hmotnost (bez paliva) 109,3 kg
Tolerance rozvoru 10 mm
Průměr předního kola 16,5"
Průměr zadního kola 17"
Šířka předního kola 3,5"
Šířka zadního kola 5"
Kola 3,5 x 16,5" (přední); 5 x 17" (zadní)