Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. Nastav laťku
ROZSUŤ TMU
LED světlomet
Dlouhé vyjížďky nebo vytrvalostní závody? Když se den změní v noc, dynamický lehký světlomet u KTM 990 RC R je Bi-LED modul integrovaný do kapotáže Supersport s minimálním dopadem na proudění vzduchu. Nová jednotka vyzařuje 800 lm na potkávací světla a dosvítí až 200 m na dálková: dostatečné osvětlení pro vzdálený provoz či blížící se jezdce. Soupeři a pomalejší vozidla zahlédnou KTM 990 RC R i zezadu díky adaptivnímu zadnímu světlu, které prozradí brzdnou sílu do další zatáčky.
UDĚLEJ SI JI PODLE SEBE
Nastavitelnost
Buď tím, čím chceš být, nastav si ji, jak chceš. Ryzí supersportovní motocykl, jako je KTM 990 RC R, je výjimečný kus špičkové „hlíny“ čekající na vytvarování a přizpůsobení pro silnici nebo závod. Od plně nastavitelného předního odpružení WP APEX přes posuvné stupačky až po nepřeberné jízdní režimy a nastavení, stejně jako širokou galerii doplňků a příslušenství KTM PowerParts – výběr je obrovský, když přijde na doladění ideálního sportovního setupu. Poslední ingrediencí je odhodlání dostat se před balík.
PŘÍSTROJOVKA JAKO NIKDY PŘEDTÍM
TFT displej
Nový 8,8" TFT panel v orientaci na šířku nastavil v oboru nový standard. Přehlednost a funkčnost jsou nyní prémiovými atributy tohoto řídicího „hubu“ a okna do režimů, nastavení, údržby i konektivity s KTM 990 RC R. Nový návrh TFT upřednostnil intuitivní ovládání. Díky lepší čitelnosti a optimalizaci je naprosto READY TO RACE, obzvlášť pro okruh s informacemi, které závodníci očekávají. Kompletní informace najdeš v KTM TECH GUIDE.
INOVACE
Konektivita
Vidět cestu, vidět vše. TFT lze změnit tak, aby zobrazoval jakákoli data ve formátu rozdělené obrazovky či jinak. Ať už jde o název skladby, detaily příchozího hovoru, telemetrii (úhel náklonu, akcelerace a decelerace, poloha plynu), offline GPS navigaci nebo výstup z různých režimů či nastavení – antireflexní, neoslňující a nešpinící se displej je dalším prvkem, který definuje kategorii KTM 990 RC R.
INSPIROVÁNO ZÁVODY
Kapotáž
Designový jazyk KTM 990 RC R je jedinečný a nezaměnitelný. Zapni televizi během 22 závodních víkendů a aerodynamické a výkonnostně orientované tvary KTM RC16 na roštu MotoGP ti budou povědomé. Tvar masky, „břišní“ křidélka i křidélka vpředu: vše nejen vypadá výrazně, ale pomáhá i chlazení a přítlaku, tedy stabilitě a brzdnému výkonu. Co se vzhledu týče – existuje na dvou kolech ostřejší volba? Nasaj to. A chceš ji v Electronic Orange nebo Black Metallic?
02. VYVÁŽENOST A ÚČEL
NALADIT A DRŽET
Závodní DNA
KTM 990 RC R vydechuje prototypové supersportovní dědictví s proudem informací a dat přes 6D IMU (jednotku měření setrvačnosti) do ECU, která spravuje náklonové trakční řízení a ABS i regulaci brzdného momentu motoru (MSR). KTM 990 RC R je rychlá a sportovní, ale s maximálním důrazem na sebejisté ovládání.
OKRUH, PROVOZ NEBO ADRENALIN?
Motor
EU 5+, 947 cm³, paralelní dvouválec LC8c byl dále vyladěn upravenou mapou a 100% otevřením plynu, aby vyhověl potřebám KTM 990 RC R – nejkompaktnějšího dvouválce v segmentu. Imponující parametry: 130 PS (94 kW) a 103 Nm při 6 750 ot./min. Nový nerezový, centralizovaný tlumič výfuku pomáhá motorce hladově polykat rovinky a přesně krájet zatáčky.
MOTORKA NA KAŽDÝ DEN, KAMKOLI
Jízdní režimy
KTM 990 RC R stojí na špici elektronických možností: vytvaruj si ji na každý okruh i vyjížďku. Nový koncept Ride Mode nabízí detailní přizpůsobení. Čtyři standardní režimy – Rain, Street, Sport a Custom – posouvají personalizaci na další úroveň, zatímco trio výkonnostně zaměřených konfigurací Track a Custom je k dispozici jako technické příslušenství.
LOVEC STOPKY
Track Mode
KTM 990 RC R boxuje o třídu výš díky Track Mode. Vezmi, co potřebuješ, zbytek odhoď. Launch Control přebírá hlavní roli při startu. V Track Mode lze navíc anti-wheelie nastavit v pěti úrovních od velmi nízké po velmi vysokou a vypnout. Totéž platí pro odezvu plynu a čtyři volby ABS: Road je standard, Sport zasahuje později (méně zvedání zadního kola a méně zásahů v náklonu), Supermoto+ (umožní krátkodobé zablokování zadního kola) a Supermoto. Pro milovníky dat je k dispozici i telemetrická obrazovka.
03. VÝKON A HRANA
ZÁVODNÍ POSTOJ A KOMFORT
Sedlo
Další geny MotoGP poznáš na sedle KTM 990 RC R i tvarování horní části kapotáže a supersportovní estetice. Výška sedla je 845 mm, světlá výška 163 mm a rozvor 1 481 mm, takže se můžeš s jistotou „pověsit“ do náklonu. Pro plný závodní styl nacvakni kryt sedla spolujezdce z katalogu KTM PowerParts.
DVA SVĚTY
Ergonomie
Ergonomie KTM 990 RC R vyčnívá. Aby byl jezdec integrován do supersportovní DNA bez kompromisů v každodenním pohodlí a praktičnosti, vytvořila KTM tvar nádrže se 6 kontaktními body. Tvar vyhoví široké škále postav a dovolí „klouzat“ po motorce a přitom účinně ovládat tělem – nohama, koleny i pažemi. KTM 990 RC R má hliníková řídítka typu clip-on, nastavitelné páčky i nastavitelné stupačky: standardní „street“ nastavení lze posunout o 25 mm dozadu a 17 mm výš pro závodnější „track“ postoj a větší kontrolu v maximálních náklonech.
VÍCE KONTROLY
Ovládací prvky
Rychlé reakce pro intenzivní jízdu vyžadují intuitivní a snadnou obsluhu. Proto těží KTM 990 RC R z nového uspořádání řídítek a ovladačů (switchcube) pro procházení voleb zobrazovaných na TFT. Lepší ergonomie, kvalitní hardware s menším třením, 6směrná interakce, vylepšená haptika. „Kokpit“ KTM 990 RC R je jednodušší než u příbuzné MotoGP, ale stejně důkladný při tvorbě správné jízdy pro správný okamžik.
04. NEJLEPŠÍ STOPA
PRÉMIOVÁ VÝROBNÍ ZÁRUKA
Tento motocykl je dodáván s PRÉMIOVOU VÝROBNÍ ZÁRUKOU. Jezdci si užijí až 4 roky krytí; jezdi bez starostí a prožij vzrušení z KTM s větším klidem. Pro zachování platnosti záruky musí být pravidelné servisní úkony prováděny dle servisního plánu u autorizovaného dealera KTM. Více informací a návod, jak využít tuto nabídku, najdeš na stránce záruky KTM.
Platí pro motocykly skladem prodané od 3. 2. 2025.
POŽÍRAČ APEXŮ
Podvozek
KTM 990 RC R má dvě silné tváře. Je to nářadí na okruh, ze kterého se sbíhají sliny, a zároveň vyhraněný výraz sportovního výkonu pro silnici se vším potřebným. Geometrie podvozku je proto naladěna a pevně daná s důrazem 52,5 % na předek a 47,5 % na zadek. Offset činí 33 mm a úhel řízení je 25 stupňů (na každou stranu) pro lepší cit ve směrování a „zasazený“ předek. Hliníková tlaková kyvná vidlice s přepákováním přináší více pružnosti pro lepší stabilitu a ovladatelnost na rozbitých površích okruhu i silnice – a to vše u této 184 kg (suchá hmotnost) rakety.
ŽÁDNÉ HRBOLY NA TÉTO CESTĚ
Vidlice
Důvěra v předek KTM 990 RC R je klíčem k odhodlání v jakékoli zatáčce bez ohledu na trať. Úkolu se ujímá 48mm obrácená vidlice WP Suspension WP APEX s otevřenou cartridgí a zdvihem 130 mm. Nastavení vzniklo na okruhu s maximálním citem pro silnici a každá vidlice je sevřena nově navrženými 33mm černě eloxovanými trojitými brýlemi pro vysoce výkonné manévry. Vidlice je plně nastavitelná, se 30 kliky komprese i odskoku a s 6 mm předpětím. Výbava pomáhá precizní jízdě a zároveň se snadno ladí a budí důvěru hned při prvním zaklapnutí do zatáčky – ať už brousíš koleno, nebo objevuješ novou silnici.
SÍLA A PŘESVĚDČENÍ
Zadní tlumič
Lineární pružinový tlumič WP APEX doplňuje vidlici a přináší špičkové odpružení i větší potenciál přizpůsobení. Lze doladit vysokorychlostní i nízkorychlostní kompresi, odskok i předpětí pro ideální vjem, tuhost a pocit skrze geometrii přední části. Lineární pružina harmonizuje s progresí přepákování pro co nejlepší zpětnou vazbu; stručně řečeno, KTM 990 RC R přináší prémiovou „taktilitu“, kterou čekáš od stroje, jenž umí driftovat od brzdných tabulí až k silničním markerům.
OKRUHOVÉ NÁSTROJE, SILNIČNÍ KLID
Kola a pneumatiky
Přímé ověření z okruhu a poznatky z MotoGP znamenají, že pneumatiky Michelin Power Cup 2 – 120/70-R17 vpředu a 180/55-R17 vzadu – jsou pro KTM 990 RC R tou nejlepší volbou. Potřebují jen 10 °C k zahřívání a excelují při vyšších teplotách, guma poslouží oběma účelům s neochvějnou přilnavostí. KTM 990 RC R má černá, lehká hliníková kola, která dávají jezdci maximální jistotu pro nadšenou jízdu a rychlou změnu směru.
NIC TĚ NEZASTAVÍ
Brzdy
KTM 990 RC R tě dovede na hranu tvých schopností. Součástí adrenalinu je i přivést to všechno k zastavení – nebo aspoň na správnou rychlost do další zatáčky! K tomu je výhradním zdrojem nejnovější špičková technika od lídra oboru Brembo. Třmeny HyPure jsou další generací čtyřpístkové techniky – znamenají lineárnější pocit, stálý tlakový bod, menší dráhu páčky a lepší modulaci. Systém svírá dva vysoce odolné 320mm kotouče Brembo a vzadu jednopístek uchopí 240mm kotouč Galfer. Spolehlivé, účinné a vzrušující.
Detailní informace
Technické specifikace
2026 KTM 990 RC R
| Kategorie | Specifikace |
|---|---|
| Motor | |
| Konstrukce | 2válcový, 4taktní, DOHC paralelní dvouválec (EURO 5+) |
| Zdvihový objem | 947 cm³ |
| Výkon | 130 PS |
| Točivý moment | 103 Nm |
| Převodovka | 6stupňová |
| Emise CO2 | 110 g/km |
| Chlazení | Kapalinové s výměníkem tepla voda/olej |
| Válec motoru | Dvouválec |
| Řídicí jednotka (EMS) | Bosch EMS s RBW |
| Motorový olej | Motorex Power Synth SAE 10W-50 |
| Typ motoru | Čtyřtaktní |
| Tlumič výfuku | Nerezový primární a sekundární tlumič |
| Podvozek | |
| Průměr předního brzdového kotouče | 320 mm |
| Průměr zadního brzdového kotouče | 240 mm |
| Přední brzda | 2× radiálně uchycený 4pístkový třmen, brzdový kotouč |
| Zadní brzda | Jednopístkový třmen, brzdový kotouč |
| Řetěz | 520 X-Ring |
| Typ rámu | Rám z chrom-molybdenové oceli využívající motor jako nosný prvek, práškově lakovaný |
| Úhel hlavy řízení | 65,8 ° |
| Konstrukce podsedlového rámu | Hliník, práškově lakovaný |
| Závlek | 98,5 mm |
| Rozvor | 1 481 mm |
| Odpružení | |
| Přední odpružení | WP APEX 48 Open Cartridge |
| Zadní odpružení | WP APEX |
| Zdvih předního odpružení | 147 mm |
| Zdvih zadního odpružení | 134 mm |
| Nastavení předního odpružení | Komprese a odskok (30 kliků), předpětí (±3 kliky) |
| Nastavení zadního odpružení | Komprese vysokorychlostní (3 otáčky), nízkorychlostní (30 kliků), odskok (30 kliků), předpětí (10 otáček) |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Výška sedla | 845 mm |
| Objem palivové nádrže (cca) | 15,7 l |
| Světlá výška | 163 mm |
| Hmotnost (bez paliva) | 184 kg |
| Hmotnost plně natankovaná | 195 kg |
| Průměr předního kola | 17" |
| Průměr zadního kola | 17" |
| Šířka předního kola | 3,5" |
| Šířka zadního kola | 5,5" |
| Kola | 3,5 × 17"; 5,5 × 17" |
| Kola (materiál) | Lité hliníkové ráfky |