Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. PŘED STARTEM

MÉNĚ SOUSTŘEDĚNÍ NA STROJ, VÍCE NA TRAŤ
Snadná údržba
Modely KTM SX a SX-F jsou navrženy tak, aby nabízely snadný přístup k servisním bodům a rychlé nastavení odpružení. To umožňuje rychlou údržbu jak na trati, tak mimo sezónu, a současně zjednodušuje motokros i začínajícím jezdcům bez mechanického zázemí.

Odpružení lze jednoduše upravit bez použití nářadí, a to na přední i zadní části motocyklu. Zadní tlumič umožňuje ruční nastavení vysokorychlostního a nízkorychlostního tlumení během několika vteřin. Přední vidlice je vybavena snadno přístupnými kolečky pro nastavení komprese a odskoku.

SNADNÉ DÝCHÁNÍ PRO MOTOR
Vzduchová skříň je navržena pro maximální proudění vzduchu s přesně umístěnými sacími otvory, které zabraňují deformaci proudu vzduchu a zároveň chrání filtr. Filtr Twin Air je upevněn pomocí jednoduchého a bezpečného systému, který umožňuje výměnu bez nářadí – stačí sundat levý boční panel. Odvětraný kryt airboxu je součástí balení všech modelů SX a SX-F.
02. SILNÝ START

MAXIMÁLNÍ TRAKCE
VOLITELNÉ MAPY MOTORU A KONTROLA TRAKCE
Přepínač map motoru na modelech KTM SX-F má jednoduchý design, který umožňuje snadné přepínání mezi dvěma výkonnostními charakteristikami. Mapa 1 nabízí plynulý a lineární výkon, zatímco Mapa 2 poskytuje agresivní odezvu a maximální výkon. Kontrolu trakce lze jednoduše zapnout nebo vypnout pomocí stejného přepínače – ideální v mokrých nebo blátivých podmínkách.

NEPŘEKONATELNÝ VÝKON
Když padne brána, potřebuješ být první. KTM 450 SX-F je vybavena jedním z nejvýkonnějších a nejvšestrannějších čtyřtaktních motorů na trhu. Jednoválcový motor SOHC nabízí špičkový výkon při hmotnosti pouhých 26,8 kg – konkurenci zanecháš doslova v oblaku bláta.
ODSTARTUJ NAPLNO
LAUNCH CONTROL A QUICKSHIFTER
Launch Control je navržen pro ideální start. Modely KTM SX-F jsou standardně vybaveny funkcí Launch Control i Quickshifterem, který umožňuje rychlé přeřazení bez použití spojky. Aktivace Launch Controlu probíhá stisknutím tlačítek pro kontrolu trakce a quickshifter současně – systém omezuje výkon na zadní kolo, čímž zlepšuje trakci a stabilitu při prudkém zrychlení. Quickshifter zároveň umožňuje řadit z 2. až do 5. rychlosti bez nutnosti spojkování – plně se tak můžeš soustředit na první zatáčku.
03. KLID POD TLAKEM

NEPŘEKONATELNÝ VÝKON
VÝKONNOST
Motor KTM SX-F je nakloněn o 2° dozadu, což výrazně zlepšuje centralizaci hmotnosti a celkovou ovladatelnost, zejména v akceleraci. Tlumič výfuku ve spojení s přepínačem map přináší lepší odezvu a tišší zvuk.

MAXIMÁLNÍ KONTROLA
PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ
Konstrukce rámu modelů SX a SX-F byla výrazně upravena díky zkušenostem z továrního týmu KTM Factory Racing. Oblast kolem uchycení zadního tlumiče byla přepracována, motorové úchyty i výřezy v rámu byly optimalizovány pro ideální flexi. Přední část rámu má vylepšenou tloušťku stěn a nové uchycení motoru.

POHYB BEZ OMEZENÍ
ERGONOMIE
Boční panely nádrže z dvoukomponentních plastů efektivně vedou vzduch k chladičům. Tvar nádrže a přesné uchycení zajišťují pevné usazení a snižují riziko kontaktu s rámem. Vše navazuje na optimalizovanou jezdeckou pozici, která poskytuje lepší kontakt s koleny a jistotu při jízdě ve stupačkách.
04. PŘIPRAVEN NA VELKÉ VĚCI

KONEKTIVITA OFFROAD
KONEKTIVNÍ JEDNOTKA OFFROAD (CUO)
Dostupná jako doplněk PowerParts. Tato jednotka umožňuje propojení s aplikací KTMconnect, kde lze upravovat chování motoru, sledovat data z jízdy a doporučit ideální nastavení odpružení podle stylu jezdce i podmínek.

VIDLICE WP XACT
Přední vidlice WP XACT AER (48 mm) má vzduchovou pružinu v uzavřené komoře a tlakovou olejovou komoru pro plynulé a stabilní tlumení. Přepouštěcí kanálky pro olej i vzduch omezují tlakové špičky. Systém středového ventilu poskytuje výbornou odezvu a pohodlí pro jezdce. Nastavení je snadné díky jediné ventilové komoře pro přetlak vzduchu a ručně ovladatelným kolečkům pro kompresi a odskok. Pumpa pro nastavení je součástí balení.

TLUMIČ WP XACT
Zadní tlumič WP XACT využívá nastavení převzaté z továrních závodních motocyklů KTM. Geometrie rámu a přepákování zajišťuje větší světlou výšku, čímž se snižuje riziko kontaktu s terénem. Tenké čepy přepákování snižují hmotnost, zatímco nová těsnění zajišťují plynulejší chod a pokročilé tlumicí vlastnosti.

STABILITA
Zadní brzdový pedál má vyšší tuhost a lepší cit pro brzdění. Na přední straně motocyklu zajišťují kované spojení hlavy řízení a CNC frézované trojité svorky dokonalé usazení vidlic. Výsledkem je plynulý chod a výborná stabilita i v hlubokých kolejích.

JÍZDA V KOLEJÍCH
PNEUMATIKY
Modely KTM Motocross jsou vybaveny pneumatikami Dunlop GEOMAX MX34. Tyto pláště poskytují špičkovou stabilitu, ovladatelnost a životnost až o 30 % delší než předchozí modely. Nová technologie bloků zlepšuje přilnavost v zatáčkách i trakci na blátě díky speciálně tvarovanému dezénu, který brání ucpávání bahnem.
05. UDRŽ SI RYTMUS

DOPAD BEZ ZTRÁTY ENERGIE
ABSORPCE RÁZŮ
Rám je precizně vyroben z hydroformovaných trubek, laserově řezaný a roboticky svařovaný. Je navržen pro optimální zpětnou vazbu a stabilitu v přímém směru. Důležité jsou i výpočty podélné a torzní pružnosti – rám tak částečně pohlcuje nárazy a snižuje únavu jezdce.

NIC TĚ NEZASTAVÍ
SVĚTLÁ VÝŠKA
Geometrie tlumiče zajišťuje ideální světlou výšku přepákování, což omezuje riziko zaseknutí v hlubokých kolejích. Odlévané stupačky optimalizované topologií jsou méně náchylné k zachycení při scrubování nebo doskocích.

PŘESNOST V KAŽDÉM OKRUHU
KONZISTENCE
Pevné vodítko a kryt řetězu minimalizují riziko zachycení o překážky a zabraňují hromadění bláta okolo kyvky a zadního kolečka. Pro modelový rok 2026 bylo také upraveno vedení kabeláže, aby se snížilo opotřebení a riziko poškození.
Detailní informace
Technická specifikace – KTM 450 SX-F 2026
Kategorie | Specifikace |
---|---|
Motor | |
Typ motoru | 1válec, 4taktní |
Zdvihový objem | 449,9 cm³ |
Převodovka | 5stupňová |
Palivový systém | Keihin EFI, škrticí klapka 44 mm |
Řídicí jednotka EMS | Keihin EMS |
Spojka – primární ozubení | 72 zubů |
Primární převod | 29:72 |
Spojka | Vícelamelová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
Válec motoru | Jednoválec |
Typ zdvihu | 4taktní |
Podvozek | |
Rám | Ocelový rám typu double-cradle z materiálu 25CrMo4 |
Zadní pomocný rám | Polyamid s hliníkovou výztuhou |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | Typ 520, bez těsnění (non-sealed) |
Odpružení | |
Přední odpružení | WP XACT-USD (AER), Ø 48 mm |
Zadní odpružení | WP XACT Monoshock s přepákováním |
Zdvih předního odpružení | 310 mm |
Zdvih zadního odpružení | 300 mm |
Nastavení předního odpružení | Komprese (vysokorychlostní i nízkorychlostní), odskok |
Nastavení zadního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
Rozměry | |
Výška sedla | 958 mm |
Světlá výška | 343 mm |
Objem palivové nádrže | přibližně 7,2 litru |