Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. Příprava je základ

Polepy
Enduro řada KTM dostává nový barevný vzhled. Oranžová dominuje, ale objevují se i tóny tmavě fialové a červené, což vytváří jedinečný, ale stále 100% READY TO RACE styl. Všechny polepy jsou díky in-mold technologii trvale fixované. Sedlo má černý protiskluzový potah se stejnou texturou jako chrániče rámu, boční panely nádrže a ochrana řídítek.

NASTAV SI SAG
Nastavitelnost
Připravenost na závod nikdy nebyla snazší. Celá enduro řada KTM má beznástrojové nastavení odpružení vpředu i vzadu. Zadní systém PDS disponuje ručně nastavitelnými kompresními okruhy – lze tak upravit vysokorychlostní i nízkorychlostní tlumení během pár vteřin. Přední vidlice lze rovněž jednoduše doladit ručními klikery na spodní části i horním víčku.

HLUBOKÝ NÁDECH
Airbox
Airbox je navržen pro maximální proudění vzduchu a minimální riziko vniknutí vody. Přesně umístěné sací otvory eliminují deformace proudění a zajišťují spolehlivou ochranu filtru. Enduro-specifický kryt pod airboxem brání pronikání vody a nečistot od zadního kola. Filtr Twin Air se instaluje pomocí jednoduchého, bezchybného systému – rychlá výměna bez použití nářadí.

PLNÁ NÁDRŽ
Palivová nádrž
Poloprůhledná nádrž z polyetylenu (XPE) je tradičním prvkem KTM Enduro modelů. Ověřená v závodech GNCC i nejtvrdších FIM soutěžích. Jednodílné palivové čerpadlo s filtrem zajišťuje bezproblémové zásobování a snadný servis díky přístupnému filtru. Vylepšený držák nádrže zároveň chrání rám proti oděru.

PŘEPÍNEJ ZA JÍZDY
Ovládací prvky
Celá řada KTM Enduro je vybavena snadno použitelným spínačem start/stop na pravé straně řídítek. Na levé straně je volitelný přepínač map, který umožňuje přepínání mezi Mapou 1 a Mapou 2.
02. Měřítko pro ostatní

VOLITELNÉ MAPY MOTORU
Map Select Switch (volitelně) umožňuje přepínat mezi dvěma mapami. Mapa 1 – standardní, lineární, předvídatelná. Mapa 2 – agresivní, s ostřejší odezvou na plyn a explozivním výkonem.

Motor
Motor KTM 450 EXC-F váží pouhých 29 kg a je výsledkem závodního vývoje. Nabízí vysoký výkon a spolehlivost potřebnou k vítězství.

CHYTŘEJŠÍ ELEKTRONIKA
Offroad Control Unit (OCU)
Umístěná pod sedlem, OCU nahrazuje pojistky a relé. Výstupy jsou řízeny signály z regulátoru napětí a ECU. V případě přetížení se jednotlivé okruhy deaktivují a stav je indikován červenou/zelenou LED – diagnostika v terénu je tak otázka sekundy.

ENERGIE Z LITHIA
Baterie a elektroinstalace
Stejně jako celá řada EXC-F, je i 500 EXC-F vybavena elektrickým startérem s lehkou 2Ah lithium-iontovou baterií. Většina elektriky je umístěna pod sedlem – pro snadný přístup a servis.

PLYNULÝ POHYB JEZDCE
Ergonomie
Jízdní trojúhelník KTM Enduro modelů je navržen pro co nejlepší kontakt kolen s motocyklem – zejména při jízdě ve stupačkách. Plasty odvádějí bláto, sedlo s plochým profilem a protiskluzovým potahem usnadňuje pohyb. Hliníkový podsedlový rám s polyamidovou výztuží poskytuje výbornou zpětnou vazbu.

NEKOMPROMISNÍ VÝFUK
Výfukový systém
Systém z lehkého hliníku se skládá ze 2dílného svodu těsně obepínajícího motor pro minimalizaci hmoty a maximální centralizaci. Krátké koncové tlumiče jsou kompaktní a zakončené matnou černou povrchovou úpravou.

VÍC JÍZDY, MÉNĚ STAROSTÍ
CPC Palivová rychlospojka
Ochranné víčko zabraňuje pronikání nečistot a nechtěnému otevření. Palivový filtr zůstává snadno přístupný.

STÁLE CHLADNÁ HLAVA
Chlazení
Ventilátor chladiče je nyní standardem pro celou řadu KTM EXC a EXC-F.

QUICKSHIFTER (volitelně)
Umožňuje řazení bez spojky při plném plynu – funguje od 2. do 6. rychlostního stupně. Senzor rozpozná tlak na řadičku, ECU přeruší zapalování a zařadí vyšší rychlost. Lze deaktivovat přepínačem map.

TRACTION CONTROL (volitelně)
TC analyzuje vstup plynu a zvyšování otáček motoru. Pokud dojde k náhlému nárůstu, výkon se omezí pro zachování trakce. Funkci lze vypnout pro plnou kontrolu.
03. V plném tempu

KDE SE SETKÁVÁ GUMA S TERÉNEM
Kola a pneumatiky
KTM 450 EXC-F jezdí na odolných kolech GIANT s CNC obráběnými náboji a MAXXIS MaxxEnduro pneumatikami – výborná trakce za všech podmínek.

RÁM JAKO PÁTEŘ
Rám
Práškově lakovaný černý rám je navržen pro podélnou tuhost, přenos zpětné vazby, absorpci energie a stabilitu ve vysokých rychlostech. Otočné hmoty jsou optimalizovány, spojení hlavové trubky je kované, držáky stupaček jsou úzké a výklopný boční stojan je z jednoho kusu.

VÍC NEŽ POUZE PODSEDLÁK
Podsedlový rám
Ultralehký, dvoudílný rám z polyamidu a hliníku. Navržen tak, aby se ohýbal a ne lámal při pádu. Integrovaná elektroinstalace bez zbytečných držáků.

NEZLOMNÝ PŘEDEK
Vidlice WP XACT (Closed Cartridge)
Aktualizovaná 48mm vidlice s lehčími hlavními pružinami a leštěným povrchem – nižší hmotnost o 200 g, delší životnost. Nastavení komprese i odskoku bez nářadí.

MAXIMÁLNÍ PŘENOS SÍLY
Zadní tlumič WP XPLOR PDS
Zůstává zlatým standardem v enduru – zajišťuje lepší anti-squat chování, konzistentní tlumení a plnou nastavitelnost pomocí ručních klikerů. Vylepšená vnitřní rovnováha tlaku.
04. Vždy připraven

DÍVEJ SE VPŘED
LED světlomet
LED světlo s novou maskou chrání trojitou objímku před nárazy. Odstraněny gumové pásky – světlo lépe drží. Jízda za tmy nikdy nebyla tak jasná.

DRŽ SMĚR
Stabilita
Kovaný spoj hlavové trubky a CNC frézované trojité objímky z vysoce kvalitního hliníku. Optimalizovaná tuhost, přesné vedení vidlice a stabilita i při plné rychlosti.
Detailní informace
Technická specifikace – KTM 450 EXC-F 2026
Kategorie | Specifikace |
---|---|
Motor | |
Typ motoru | 1válec, 4taktní |
Zdvihový objem | 449,9 cm³ |
Převodovka | 6stupňová |
Palivový systém | Keihin EFI, škrticí klapka 42 mm |
Řídicí jednotka EMS | Keihin EMS |
Spojka – primární ozubení | 72 zubů |
Primární převod | 29:72 |
Spojka | Vícelamelová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
Válec motoru | Jednoválec |
Typ zdvihu | 4taktní |
Podvozek | |
Rám | Ocelový rám typu double-cradle z materiálu 25CrMo4 |
Zadní pomocný rám | Polyamid s hliníkovou výztuhou |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | Typ 520, X-Ring |
Odpružení | |
Přední odpružení | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
Zadní odpružení | WP XPLOR tlumič s PDS systémem |
Zdvih předního odpružení | 300 mm |
Zdvih zadního odpružení | 310 mm |
Nastavení předního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
Nastavení zadního odpružení | Předpětí pružiny (preload adjuster) |
Rozměry | |
Výška sedla | 963 mm |
Světlá výška | 347 mm |
Objem palivové nádrže | přibližně 8,5 litru |