Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. Příprava je základ

GRAFIKA
Enduro modely KTM dostávají nový barevný vzhled. Základ tvoří oranžová doplněná o odstíny tmavě fialové a červené, čímž vzniká jedinečný, ale ryze závodní vzhled. Grafika je aplikována technologií in-mold, která zaručuje její dlouhou životnost. Sedlo má černý protiskluzový potah, stejnou texturu najdete i na chráničích rámu, bočních krytech nádrže a chrániči řídítek.

NASTAVENÍ ODPORU ODPRUŽENÍ
Příprava na závod nebyla nikdy jednodušší. Odpružení je nastavitelné bez použití nářadí vpředu i vzadu. Zadní PDS tlumič má ručně nastavitelné dvojité kompresní regulace pro vysokou i nízkou rychlost, vpředu lze vidlice ladit pomocí ručních stavítek nahoře i dole. Změna nastavení je tak rychlá jako otočení plynové rukojeti.

VZDUCHOVÁ SKŘÍŇ
Vzduchová skříň zajišťuje maximální proudění vzduchu s minimálním pronikáním vody. Vstupní kanály jsou umístěny tak, aby nedocházelo k deformaci proudu vzduchu a filtr zůstal chráněn. Kryt pod skříní zabraňuje stříkající vodě a blátu od zadního kola. Filtr lze vyjmout bez nářadí pro rychlou údržbu.

PALIVOVÁ NÁDRŽ
Průhledná polyetylenová nádrž je typickým znakem KTM Enduro. Ověřená závody od světových seriálů až po nejtěžší extrémní endura. Jednodílné palivové čerpadlo s filtrem usnadňuje servis, nová objímka nádrže ji pevněji fixuje a chrání rám proti oděru.

OVLADAČE
Celá enduro řada dostává jednoduché ovládací prvky – vpravo spínač start/stop, vlevo volitelný přepínač map motoru.
02. Měřítko pro ostatní

VOLITELNÉ MAPY MOTORU
Map Select Switch (volitelně) umožňuje přepínat mezi dvěma mapami. Mapa 1 – standardní, lineární, předvídatelná. Mapa 2 – agresivní, s ostřejší odezvou na plyn a explozivním výkonem.

MOTOR
Motor váží pouhých 28,8 kg a je vysoce kompaktní. Má 2° sklon dozadu pro optimální těžiště a nízkotřecí konstrukci, která umožňuje vysoké otáčky a plynulý přenos výkonu v celém spektru otáček.

CHYTŘEJŠÍ ELEKTRONIKA
Offroad Control Unit (OCU)
Umístěná pod sedlem, OCU nahrazuje pojistky a relé. Výstupy jsou řízeny signály z regulátoru napětí a ECU. V případě přetížení se jednotlivé okruhy deaktivují a stav je indikován červenou/zelenou LED – diagnostika v terénu je tak otázka sekundy.

ENERGIE Z LITHIA
Baterie a elektroinstalace
Stejně jako celá řada EXC-F, je i 350 EXC-F vybavena elektrickým startérem s lehkou 2Ah lithium-iontovou baterií. Většina elektriky je umístěna pod sedlem – pro snadný přístup a servis.

PLYNULÝ POHYB JEZDCE
Ergonomie
Jízdní trojúhelník KTM Enduro modelů je navržen pro co nejlepší kontakt kolen s motocyklem – zejména při jízdě ve stupačkách. Plasty odvádějí bláto, sedlo s plochým profilem a protiskluzovým potahem usnadňuje pohyb. Hliníkový podsedlový rám s polyamidovou výztuží poskytuje výbornou zpětnou vazbu.

NEKOMPROMISNÍ VÝFUK
Výfukový systém
Systém z lehkého hliníku se skládá ze 2dílného svodu těsně obepínajícího motor pro minimalizaci hmoty a maximální centralizaci. Krátké koncové tlumiče jsou kompaktní a zakončené matnou černou povrchovou úpravou.

VÍC JÍZDY, MÉNĚ STAROSTÍ
CPC Palivová rychlospojka
Ochranné víčko zabraňuje pronikání nečistot a nechtěnému otevření. Palivový filtr zůstává snadno přístupný.

STÁLE CHLADNÁ HLAVA
Chlazení
Ventilátor chladiče je nyní standardem pro celou řadu KTM EXC a EXC-F.

QUICKSHIFTER (volitelně)
Umožňuje řazení bez spojky při plném plynu – funguje od 2. do 6. rychlostního stupně. Senzor rozpozná tlak na řadičku, ECU přeruší zapalování a zařadí vyšší rychlost. Lze deaktivovat přepínačem map.

TRACTION CONTROL (volitelně)
TC analyzuje vstup plynu a zvyšování otáček motoru. Pokud dojde k náhlému nárůstu, výkon se omezí pro zachování trakce. Funkci lze vypnout pro plnou kontrolu.
03. V plném tempu

KDE SE SETKÁVÁ GUMA S TERÉNEM
Kola a pneumatiky
KTM 350 EXC-F jezdí na odolných kolech GIANT s CNC obráběnými náboji a MAXXIS MaxxEnduro pneumatikami – výborná trakce za všech podmínek.

RÁM JAKO PÁTEŘ
Rám
Práškově lakovaný černý rám je navržen pro podélnou tuhost, přenos zpětné vazby, absorpci energie a stabilitu ve vysokých rychlostech. Otočné hmoty jsou optimalizovány, spojení hlavové trubky je kované, držáky stupaček jsou úzké a výklopný boční stojan je z jednoho kusu.

VÍC NEŽ POUZE PODSEDLÁK
Podsedlový rám
Ultralehký, dvoudílný rám z polyamidu a hliníku. Navržen tak, aby se ohýbal a ne lámal při pádu. Integrovaná elektroinstalace bez zbytečných držáků.

NEZLOMNÝ PŘEDEK
Vidlice WP XACT (Closed Cartridge)
Aktualizovaná 48mm vidlice s lehčími hlavními pružinami a leštěným povrchem – nižší hmotnost o 200 g, delší životnost. Nastavení komprese i odskoku bez nářadí.

MAXIMÁLNÍ PŘENOS SÍLY
Zadní tlumič WP XPLOR PDS
Zůstává zlatým standardem v enduru – zajišťuje lepší anti-squat chování, konzistentní tlumení a plnou nastavitelnost pomocí ručních klikerů. Vylepšená vnitřní rovnováha tlaku.
04. Vždy připraven

DÍVEJ SE VPŘED
LED světlomet
LED světlo s novou maskou chrání trojitou objímku před nárazy. Odstraněny gumové pásky – světlo lépe drží. Jízda za tmy nikdy nebyla tak jasná.

DRŽ SMĚR
Stabilita
Kovaný spoj hlavové trubky a CNC frézované trojité objímky z vysoce kvalitního hliníku. Optimalizovaná tuhost, přesné vedení vidlice a stabilita i při plné rychlosti.
Detailní informace
Technická specifikace – KTM 350 EXC-F 2026
Kategorie | Specifikace |
---|---|
Motor | |
Typ motoru | 1válec, 4taktní |
Zdvihový objem | 349,7 cm³ |
Převodovka | 6stupňová |
Palivový systém | Keihin EFI, škrticí klapka 42 mm |
Řídicí jednotka EMS | Keihin EMS |
Spojka – primární ozubení | 72 zubů |
Primární převod | 24:72 |
Spojka | Vícelamelová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
Válec motoru | Jednoválec |
Typ zdvihu | 4taktní |
Podvozek | |
Rám | Ocelový rám typu double-cradle z materiálu 25CrMo4 |
Zadní pomocný rám | Polyamid s hliníkovou výztuhou |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | Typ 520, X-Ring |
Odpružení | |
Přední odpružení | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
Zadní odpružení | WP XPLOR tlumič s PDS systémem |
Zdvih předního odpružení | 300 mm |
Zdvih zadního odpružení | 310 mm |
Nastavení předního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
Nastavení zadního odpružení | Předpětí pružiny (preload adjuster) |
Rozměry | |
Výška sedla | 963 mm |
Světlá výška | 347 mm |
Objem palivové nádrže | přibližně 8,5 litru |