Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. PŘÍPRAVA DĚLÁ MISTRA
GRAFIKA
Enduro modely KTM dostávají nový barevný vzhled. Oranžová zůstává dominantní, ale doplňují ji odstíny tmavě fialové a červené, což vytváří jedinečný, přesto maximálně závodní vzhled. Grafika je chráněna technologií vstřikování do formy, takže zůstává nepoškozená i při náročném používání. Sedlo má černý potah s protiskluzovou úpravou, stejnou texturu najdete i na chráničích rámu, bočních krytech nádrže a chrániči řídítek.
NASTAVENÍ ODPORU ODPRUŽENÍ
Příprava na závod nebyla nikdy snazší. Odpružení je nastavitelné bez použití nářadí vpředu i vzadu. Zadní tlumič PDS má ručně nastavitelné dvojité regulace komprese pro rychlou i pomalou rychlost. Přední vidlice lze ladit pomocí ručních stavítek na horní i spodní části – změna nastavení je tak rychlá jako otočení plynové rukojeti.
VZDUCHOVÁ SKŘÍŇ
Vzduchová skříň je navržena pro maximální průtok vzduchu a minimální pronikání vody. Vstupní kanály jsou přesně umístěny tak, aby nedocházelo k deformaci proudění a filtr byl chráněn. Pod skříní je speciální kryt proti stříkající vodě a blátu. Filtr Twin Air má jednoduchý systém uchycení, který zajišťuje přesnou montáž. Lze jej vyjmout bez nářadí, což umožňuje rychlou údržbu přímo na trati.
PALIVOVÁ NÁDRŽ
Průhledná polyetylenová nádrž je typickým znakem KTM Enduro. Ověřena v nejtěžších závodech po celém světě. Jednodílné palivové čerpadlo s filtrem usnadňuje servis a nová objímka nádrže ji pevněji drží a chrání rám před odřením.
OVLADAČE
Celá enduro řada dostává nové, jednoduché ovládání – na pravé straně spínač start/stop, na levé volitelný přepínač map motoru.
02. REFERENČNÍ KOLO
VÝFUK
Kompaktní konstrukce motoru umožnila navrhnout výfukové potrubí tak, aby poskytovalo větší světlou výšku a minimalizovalo riziko poškození při jízdě přes kořeny, vyjeté koleje nebo kamenité výjezdy. Tlumič je z lehké hliníkové slitiny.
MOTOR
Dvoutaktní motor o objemu 300 cm³ je ideální volbou pro jezdce, kteří chtějí maximální výkon a točivý moment při minimální hmotnosti. Nastavuje laťku v kategorii E3 a v závodech hard endura po celém světě.
VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA
Dvoutaktní modely KTM Enduro používají elektronicky řízené vstřikování paliva přes 39mm těleso škrticí klapky Keihin. Řídicí jednotka průběžně vyhodnocuje parametry a upravuje směs vzduchu a paliva pro optimální výkon. Konektor paliva má ochranný kryt a v palivové hadici je snadno přístupný filtr.
CHLADICÍ SYSTÉM
Ventilátor chladiče je standardní součástí výbavy u všech modelů EXC a EXC-F.
JEDNOTKA OVLÁDÁNÍ PRO TERÉN
Nahrazuje pojistky a relé, každé výstupní vedení má indikaci LED pro snadnou diagnostiku závad.
VOLITELNÉ MAPY MOTORU
Mapa 1 má plynulý průběh výkonu, Mapa 2 ostřejší odezvu a rychlejší nástup výkonu.
STARTÉR A ELEKTROINSTALACE
Elektrický startér napájený lehkou lithiovou baterií, elektroinstalace soustředěná pod sedlem pro snadný přístup.
03. V ÚTOKU
KOLA A PNEUMATIKY
Kola z pevné slitiny s CNC náboji a hliníkovými niplemi. Obutí do pneumatik Maxxis MaxxEnduro poskytuje maximální trakci.
RÁM
Oranžově lakovaný rám optimalizovaný pro podélnou tuhost, lepší stabilitu a zpětnou vazbu. Úzké držáky stupaček minimalizují riziko zachycení. Jednodílný kovaný boční stojan zajišťuje stabilitu motocyklu i v terénu.
PODSEDLOVÝ RÁM
Dvoudílná polyamid-hliníková konstrukce navržena pro nízkou hmotnost a odolnost při pádu. Elektronika je integrována přímo do rámu.
PŘEDNÍ VIDLICE WP XACT
Aktualizované vidlice s kratšími, lehčími pružinami. Nižší hmotnost o 200 g, plně nastavitelné bez nářadí.
ZADNÍ TLUMIČ WP XPLOR PDS
Odlehčený tlumič s vylepšeným vyrovnáním tlaku oleje a konzistentním tlumením. Nastavení je možné provádět ručně i během jízdy.
04. VYDRŽÍ I NEJTĚŽŠÍ TRASY
LED SVĚTLOMET
Nová maska bez gumových pásků, lepší ochrana uchycení a silné LED osvětlení pro jízdu za tmy.
STABILITA
Frézované trojité svěrky z vysoce kvalitního hliníku, optimální tuhost a přesná geometrie zajišťují plynulou funkci odpružení a stabilitu i při vysoké rychlosti.
Detailní informace
Technická specifikace – KTM 300 EXC 2026
| Kategorie | Specifikace |
|---|---|
| Motor | |
| Typ motoru | 1válec, 2taktní |
| Zdvihový objem | 293,15 cm³ |
| Převodovka | 6stupňová |
| Palivový systém | Keihin EFI, škrticí klapka 39 mm |
| Řídicí jednotka EMS | Vitesco Technologies EMS |
| Spojka – primární ozubení | 72 zubů |
| Primární převod | 26:72 |
| Spojka | Vícelamelová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
| Válec motoru | Jednoválec |
| Typ zdvihu | 2taktní |
| Podvozek | |
| Rám | Ocelový rám typu double-cradle z materiálu 25CrMo4 |
| Zadní pomocný rám | Polyamid s hliníkovou výztuhou |
| Přední brzda | Kotoučová brzda |
| Zadní brzda | Kotoučová brzda |
| Řetěz | Typ 520, X-Ring |
| Odpružení | |
| Přední odpružení | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
| Zadní odpružení | WP XPLOR tlumič s PDS systémem |
| Zdvih předního odpružení | 300 mm |
| Zdvih zadního odpružení | 310 mm |
| Nastavení předního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
| Nastavení zadního odpružení | Předpětí pružiny (preload adjuster) |
| Rozměry | |
| Výška sedla | 963 mm |
| Světlá výška | 347 mm |
| Objem palivové nádrže | přibližně 9 litrů |