Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. Preparation makes Perfect
Graphics
Enduro modelová řada KTM 2026 dostává nový barevný update. Oranžová dominuje barevné paletě, ale objevují se i odstíny tmavě fialové a červené. Jako vždy všechny grafiky drží na místě díky technologii in-mold, nyní na nových bočních krytech nádrže s dvousložkovými plasty v horní i spodní části, které dodávají čerstvý, ostrý a výrazný nový vzhled. Sedlo je vybaveno černým protiskluzovým potahem, se stejnou texturou použitou také na chráničích rámu, bočních krytech nádrže a chrániči řídítek.
Adjustability
Dostat se do stavu READY TO RACE nikdy nebylo jednodušší. Enduro řada KTM se chlubí nářadí-free nastavením odpružení na obou koncích. Vzadu naše legendární závodní technologie PDS nabízí ručně nastavitelné dvojité kompresní tlumení, které umožňuje jezdcům upravit vysokorychlostní i nízkorychlostní kompresi během několika sekund. Vpředu lze také snadno upravovat vidlice díky ručně nastavitelným klikrům ve spodní části botky vidlice i na horním víčku, takže změna nastavení za jízdy je stejně snadná jako otočení plynem.
Air filter box
Airbox je navržen tak, aby zajistil maximální průtok vzduchu s minimálním průnikem vody. Precizní umístění vstupních kanálů je zaměřené na předcházení deformaci vzduchu a udržení ochrany filtru. Enduro-specifický kryt proti stříkající vodě pod airboxem zabraňuje vodě a nečistotám od zadního kola pronikat nahoru, zatímco filtr Twin Air a jeho držák využívají jednoduchý, spolehlivý montážní systém pro bezpečnou a přesnou instalaci. To vše zajišťuje, že filtr je snadno přístupný bez nářadí pro rychlou údržbu u trati.
Fuel Tank
Transparentní polyethylenová (XPE) nádrž je charakteristickým prvkem enduro řady KTM. Po důkladném závodním testování od GNCC až po nejtěžší FIM hard endura jsou tyto nádrže postaveny – no, jako tanky! Jednodílné palivové čerpadlo a filtr zajišťují přívod paliva, zatímco servis je mimořádně jednoduchý díky snadnému přístupu k palivovému filtru. Navíc aktualizovaný úchyt nádrže nyní drží nádrž pevněji na místě a chrání rám před odíráním.
Switchgear
Celá enduro řada KTM je vybavena snadno použitelným ovládacím panelem. Na pravé straně řídítek najdeš elegantní start/stop tlačítko a vlevo volitelný Map Select spínač umožňující volbu mezi Mapou 1 a Mapou 2.
02. Benchmark lap
Cooling System
Udržet se v chladu je ještě jednodušší díky uzávěru chladiče se standardním závitem. Díky tomu je otevírání víčka chladiče pro doplnění rychlejší a jednodušší. Pro dodatečné chlazení lze namontovat volitelný ventilátor chladiče.
Engine
Dvoutaktní motor o objemu 250 cm³ je dlouhodobě nejlepší kombinací bezkonkurenčního výkonu a lehké konstrukce. Tento lehký motor o hmotnosti 24,8 kg je navržen tak, aby poskytoval více točivého momentu než jakýkoli předchozí dvoutaktní 250 cm³ motor, aniž by ztratil svůj typický 250cc dvoutaktní charakter. Motor 250 XC-W nastavuje laťku v konkurenční třídě Enduro E1.
Throttle Body Injection
Dvoutaktní enduro modely KTM jsou vybaveny elektronicky řízeným vstřikováním přes škrticí klapku – TBI. ECU společně s 39mm tělem škrticí klapky Keihin vypočítává ideální směs vzduchu a paliva neustálou analýzou teploty vody, teploty vzduchu, okolního tlaku, tlaku v klikové skříni, otáček a polohy plynu, aby byl zajištěn co nejhladší a nejkonzistentnější průběh výkonu i v těch nejnáročnějších enduro podmínkách. Ochranná krytka CPC konektoru zabraňuje pronikání nečistot a nechtěnému otevření a zároveň jej chrání před nárazy klacků či kamenů. Malý palivový filtr v palivové hadici zůstává na svém místě a je snadno přístupný.
Offroad Control Unit
Offroad Control Unit – OCU – je umístěna pod sedlem a nahrazuje všechny elektronické pojistky a relé. Všechny výstupy se neustále přepínají podle signálů z regulátoru napětí a ECU. V případě nadproudu jsou jednotlivé výstupy deaktivovány. To umožňuje snadnou detekci chyb, protože stav každého výstupu je indikován červenou nebo zelenou LED. Diagnostika elektrické závady na trati je tak stejně jednoduchá jako zvednout sedlo – a není potřeba vozit sebou malé pojistky.
Selectable Engine Maps
Map Select spínač je dostupný jako volitelné příslušenství na všech modelech KTM XC-W a umožňuje snadné přepínání mezi dvěma unikátními mapami. Mapa 1 je standardní, lineárnější a předvídatelnější mapa, zatímco Mapa 2 je agresivnější, poskytující ostřejší reakci na plyn a výrazně explozivnější výkon.
Battery & Wiring Harness
Stejně jako zbytek dvoutaktní enduro řady je KTM 250 XC-W vybavena osvědčeným a spolehlivým elektrickým startérem. Napájený ultra lehkou 2 Ah lithiovou baterií poskytuje bezpečné a spolehlivé startování znovu a znovu, zatímco kabeláž má většinu elektronických komponent pečlivě umístěnou pod sedlem pro snadný přístup.
Ergonomics
Enduro řada KTM přichází s jezdecky zaměřeným ergonomickým trojúhelníkem, poskytujícím vylepšený kontakt kolen – zejména při jízdě ve stupačkách – a zlepšené gripové plochy po celém motocyklu. Plasty jsou navrženy tak, aby odváděly nahromaděné bláto v mokrých podmínkách, plochý profil sedla s vysoce přilnavým potahem poskytuje výjimečný pohyb a kontrolu, a polyamid-verstvený hliníkový podsedlový rám tak nabízí bezkonkurenční zpětnou vazbu a cit. Tvým jediným úkolem je soustředit se na terén před tebou.
Exhaust
Přinášíme ten pravý „braaap“! Díky kompaktnímu motoru KTM 250 XC-W je výfukové koleno navrženo s cílem dosáhnout vyšší světlé výšky a snížit riziko poškození při přejezdu hlubokých kořenů, kolejí nebo lezní po kamenech. Koncovka je vyrobena z lehkého hliníku.
03. On the charge
Wheels and Tires
Enduro řada KTM využívá sadu vysoce pevných kol GIANT, spojených s CNC opracovanými náboji a hliníkovými niplemi. Obuta jsou do ultra-přilnavých pneumatik Maxxis MaxxEnduro, poskytujících výjimečnou trakci ve všech podmínkách.
Frame
Speciálně navržený pro podélnou tuhost. Enduro řada KTM je postavena na rámu s lesklým černým práškovým lakem, poskytujícím výjimečnou zpětnou vazbu, absorpci energie a stabilitu ve vysokých rychlostech. Toho je dosaženo přemístěním rotujících hmot v rámu spolu s kovaným úchytem hlavy řízení. Uchycení stupaček má také úzký profil, aby se snížilo riziko zachycení. A až jízda skončí, kovaný jednodílný boční stojan zajistí, že tvá enduro zbraň bude stát hrdě.
Subframe
Ultra lehký podsedlový rám přebírá roli vzadu, postavený z dvoudílné polyamidové a hliníkové konstrukce. Pomocí výpočetní dynamiky byla navržena specifická tuhost, která poskytuje vynikající ovladatelnost a zpětnou vazbu. Tento kompaktní design má schopnost ohnout se a pružit v případě pádu namísto zlomení, a navíc plně integruje elektronické komponenty, aniž by bylo potřeba jakýchkoli držáků či přídavných prvků.
WP XACT Closed-cartridge Fork
Osvědčená 48mm uzavřená cartridgová vidlice WP XACT byla aktualizována kratšími, lehčími hlavními pružinami s leštěným povrchem a novou tlakovou nádobkou a jednodílným hydrostopem, což zlepšuje životnost a snižuje hmotnost o 200 gramů.
WP XPLOR Shock
PDS zadní tlumič, charakteristický prvek enduro výzbroje KTM, nedostal hardwarové změny, ale aktualizovaná nastavení napříč celou řadou odpovídají nové konfiguraci předních vidlic. Stále zůstává nejspolehlivější a nejméně náročnou volbou pro soutěžní enduro.
04. Keeping you going
LED headlight
Krok kupředu osvětlení: enduro řada KTM je vybavena LED světlometem a světelnou maskou. Maska poskytuje lepší ochranu trojitého uchycení před odletujícími kameny a eliminuje gumové pásky pro lepší uchycení. Nejpodstatnější je však LED světelná jednotka, která nabízí silný světelný výkon a dělá jízdu ve tmě úplně novým zážitkem.
Stability
Enduro řada KTM zůstává stabilní jako skála v jakékoli rychlosti díky přemístěnému a kovanému uchycení hlavy řízení a CNC frézovaným trojitým brýlím. Vyrobeny z vysoce kvalitního hliníku poskytují optimálně naladěnou tuhost řízení, perfektní zarovnání trubek vidlice a přesnou geometrii brýlí pro vysoce citlivou a hladkou práci vidlice – nemluvě o neochvějné stabilitě v ultra rychlých speciálech.
Detailní informace
Technické specifikace — 2026 KTM 250 XC-W
| Kategorie | Specifikace |
|---|---|
| Motor | |
| Konstrukce | 1válec, 2taktní motor |
| Zdvihový objem | 249 cm³ |
| Převodovka | 6stupňová |
| Systém přípravy směsi | Keihin EFI, tělo škrticí klapky 39 mm |
| EMS | Vitesco Technologies EMS |
| Primární převod – počet zubů spojky | 72 |
| Primární převod | 26:72 |
| Spojka | Mokrá, DDS vícelamelová spojka, hydraulika Brembo |
| Válec motoru | Jednoválec |
| Typ motoru | 2-taktní |
| Podvozek | |
| Konstrukce rámu | Centrální dvoukolébkový rám z oceli 25CrMo4 |
| Přední brzda | Kotoučová brzda |
| Zadní brzda | Kotoučová brzda |
| Konstrukce podsedlového rámu | Polyamid zesílený hliníkem |
| Řetěz | 520 X-Ring |
| Odpružení | |
| Přední odpružení | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
| Zadní odpružení | WP XPLOR tlumič s PDS |
| Zdvih předního odpružení | 300 mm |
| Zdvih zadního odpružení | 310 mm |
| Nastavení předního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
| Nastavení zadního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
| Dodatečné nastavení zadního odpružení | Předpětí – ruční nastavení |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Výška sedla | 963 mm |
| Světlá výška | 347 mm |
| Objem palivové nádrže (cca) | 9 l |
| Hmotnost bez paliva | 104,4 kg |