Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, #info%z%ktmvlasim.cz
01. PŘED STARTEM

MÉNĚ SOUSTŘEDĚNÍ NA STROJ, VÍCE NA TRAŤ
SNADNÁ ÚDRŽBA
Modely KTM SX a SX-F jsou navrženy s důrazem na snadný přístup k servisním částem a jednoduché nastavení odpružení. To usnadňuje rychlou údržbu přímo na trati i mimo sezónu a zjednodušuje motokros pro začátečníky bez vlastního technického zázemí.

KLIKNI A JEZDI
SNADNÉ NASTAVENÍ ODPRUŽENÍ
Odpružení přední i zadní části lze nastavit bez použití nářadí. Zadní tlumič má ručně nastavitelnou dvoucestnou kompresi (vysokorychlostní i nízkorychlostní). Přední vidlice lze také jednoduše ladit pomocí klikacích ovladačů na spodní části vidlice a horním uzávěru.

VOLNÉ DÝCHÁNÍ
Vzduchová skříň je navržena pro maximální proudění vzduchu, s přesně umístěnými sacími kanálky, které zajišťují ochranu filtru a zabraňují deformaci proudění. Filtr Twin Air a jeho uložení umožňují rychlou výměnu bez nářadí po odebrání levého bočního panelu. Odvětraný kryt airboxu je součástí balení u všech modelů SX a SX-F.
02. ZAČNI OSTŘE

MAXIMÁLNÍ TRAKCE
VOLITELNÉ MAPY MOTORU + KONTROLA TRAKCE
Přepínač map u modelů KTM SX-F umožňuje jednoduché přepínání mezi dvěma mapami motoru. Mapa 1 nabízí lineární a plynulý výkon, zatímco Mapa 2 poskytuje agresivní reakci na plyn a maximální zátah. Kontrola trakce lze aktivovat nebo deaktivovat stejným tlačítkem, což zajišťuje ideální trakci i v náročných podmínkách.

NEPŘEKONATELNÝ VÝKON
S hmotností pouhých 26,11 kg nabízí tento středně těžký motor špičkový výkon, díky čemuž je nepopiratelným lídrem třídy 250 cm³ čtyřtaktů. Motor KTM 250 SX-F byl pečlivě navržen a vyladěn tak, aby nejlépe odpovídal výkonovým a ovládacím vlastnostem celého motocyklu, přičemž klade důraz na střední a horní rozsah otáček.

PUSTI SPOJKU
Launch control je standardní součástí výbavy a umožňuje optimální starty omezením výkonu zadního kola. Quickshifter zajišťuje rychlé řazení z 2. až do 5. stupně bez nutnosti použití spojky. Obojí lze aktivovat současným stiskem tlačítek, čímž se jezdec může plně soustředit na první zatáčku.
03. KLID POD TLAKEM

NEPŘEKONATELNÝ VÝKON
VÝKONNOST
Motor je nakloněn dozadu o 2 stupně, což zlepšuje centralizaci hmoty a ovladatelnost. Tlumič v kombinaci s mapováním motoru zajišťuje lepší odezvu a nižší hlučnost.

ŠTÍHLEJŠÍ PRO LEPŠÍ ČIŠTĚNÍ
Připrav se na útok v klopenkách. Modely KTM SX a SX-F dostaly zásadní úpravy rámu převzaté přímo ze závodních motocyklů KTM Factory Racing. Oblast okolo zadního tlumiče byla optimalizována, stejně jako uchycení motoru, pro lepší pružnost rámu. Přední část rámu má ideální tloušťku stěny a nové uchycení motoru.

POHYB JEZDCE BEZ OMEZENÍ
Bočnice nádrže z dvoukomponentních plastů směrují vzduch efektivněji k chladičům. Kompaktní tvar nádrže zajišťuje přesnější a bezpečnější uchycení, což snižuje riziko oděru rámu a zvyšuje odolnost. Speciálně navržená jezdecká poloha zajišťuje dokonalý kontakt kolen s motocyklem, zejména při jízdě ve stupačkách.
04. PŘIPRAVEN NA VŠECHNO

VÍTEJ V DALŠÍ ÚROVNI MOTO
Dostupná jako PowerPart pro modely SX-F, jednotka Connectivity Unit Offroad (CUO) nabízí širokou škálu funkcí a možností nastavení přes aplikaci KTMconnect. Umožňuje hlubší analýzu jízdy, úpravy chování motoru a doporučená nastavení podvozku podle individuálních preferencí a podmínek.

VIDLICE WP XACT
Přední vidlice WP XACT AER o průměru 48 mm má vzduchovou pružinu s kapsulí a tlakovanou olejovou komorou pro progresivní tlumení. Olejové a vzduchové obtoky snižují tlakové špičky. Systém středového ventilu zajišťuje citlivou odezvu a pohodlí. Nastavení se provádí pomocí jednoho ventilu pro přetlak vzduchu a snadno přístupných klikačů pro kompresi a odskok. Pumpička WP je součástí balení.

TLUMIČ WP XACT
Zadní tlumič WP XACT využívá nastavení přímo ze závodních týmů KTM Factory Racing. Geometrie rámu a tlumiče zajišťuje vyšší světlou výšku v oblasti přepákování. Malé šrouby přepákování šetří hmotnost a nová těsnění zlepšují odezvu a tlumicí charakteristiku.

JISTOTA V KAŽDÉ KOLEJI
STABILITA
Speciální zadní brzdový pedál zvyšuje tuhost a cit při brzdění. Kované spojení řízení a CNC frézované trojité objímky zajišťují dokonalé zarovnání vidlicových trubek. Přesná geometrie zajišťuje plynulý chod vidlic a maximální stabilitu i v náročném terénu.

PNEUMATIKY
Modely KTM Motocross jsou vybaveny pneumatikami Dunlop GEOMAX MX34, které nabízejí výjimečnou stabilitu, kontrolu a životnost až o 30 % delší než předchozí modely. Technologie Progressive Cornering Block zlepšuje přilnavost v zatáčkách, zatímco střední blok zadní pneumatiky zajišťuje trakci i v extrémním blátě.
05. UDRŽ SI RYCHLOST

NEVIDITELNÝ DOPAD
ABSORPCE ENERGIE
Rám je hydroformovaný, laserem řezaný a svařovaný robotem. Kombinuje přesně vypočítané parametry podélné i torzní flexibility, což znamená, že rám sám o sobě působí jako tlumič a snižuje únavu jezdce během náročných jízd.

NIC TĚ NEZASTAVÍ
SVĚTLÁ VÝŠKA
Geometrie tlumiče zajišťuje dostatečnou světlou výšku přepákování. Odlévané stupačky s optimalizovanou topologií se méně zachytávají o koleje či nájezdy.

PŘESNOST KOLO PO KOLE
Odolný vodítko řetězu a kryt minimalizují riziko zachycení o překážky, zejména v extrémně blátivém terénu, a zároveň omezují nános bláta kolem kyvné vidlice a zadního kolečka. Pro model 2026 byly upraveny i body uchycení a vedení kabeláže, aby bylo odolnější vůči opotřebení a poškození.
Detailní informace
Technická specifikace – KTM 250 SX-F 2026
Kategorie | Specifikace |
---|---|
Motor | |
Typ motoru | 1válec, 4taktní |
Zdvihový objem | 249,9 cm³ |
Převodovka | 5stupňová |
Palivový systém | Keihin EFI, škrticí klapka 44 mm |
Řídicí jednotka EMS | Keihin EMS |
Spojka – primární ozubení | 72 zubů |
Primární převod | 24:72 |
Spojka | Vícelamelová mokrá spojka DS, hydraulika Brembo |
Válec motoru | Jednoválec |
Typ zdvihu | 4taktní |
Podvozek | |
Rám | Ocelový rám typu double-cradle z materiálu 25CrMo4 |
Zadní pomocný rám | Polyamid s hliníkovou výztuhou |
Přední brzda | Kotoučová brzda |
Zadní brzda | Kotoučová brzda |
Řetěz | Typ 520, bez těsnění (non-sealed) |
Odpružení | |
Přední odpružení | WP XACT-USD (AER), Ø 48 mm |
Zadní odpružení | WP XACT Monoshock s přepákováním |
Zdvih předního odpružení | 310 mm |
Zdvih zadního odpružení | 300 mm |
Nastavení předního odpružení | Komprese (vysokorychlostní i nízkorychlostní), odskok |
Nastavení zadního odpružení | Nastavitelná komprese a odskok |
Rozměry | |
Výška sedla | 958 mm |
Světlá výška | 343 mm |
Objem palivové nádrže | přibližně 7,2 litru |